Svet poznatih
Poznati sa poznatima

Produkcija rešila da otkrije tajne Zadruge! Evo koliko je uloženo u Zadrugu do sada!

Ne kriju ništa

0 276

Danonoćno žive pred očima miliona ljudi, tuku se, svađaju, psuju, imaju intimne odnose, plaču, otkrivaju intimu… A sve to s jednim ciljem – postati slavan. Jer kad nemaš neki konkretan talent, bolje prečica do slave od rijaliti programa nema.

Dejan i Dalila traže da se vrate u Zadrugu? Jedan razlog ih naterao da promene mišljenje!

Trenutno je najpopularniji rijaliti program u Srbiji „Zadruga“, koju Pink TV emituje već treću sezonu za redom, a Produkcija je rešila da otkrije kako on nastaje.

Po kojim kriterijumima se biraju kandidati, koliko njih se „ciljano traži“, a koliki procenat je „slučajno prijavljenih“?

– Biranje kandidata je komplikovan posao u kojem učestvuje tim ljudi. Na projektu su angažovani kasting menadžeri koji imaju konekcije u svim životnim sferama. Odabir kandidata je sve, samo ne slučajnost i nasumično biranje. Pre početka „Zadruge“ imali smo opciju da se putem Instagrama Željka Mitrovića prijave svi oni koji žele da učestvuju. Stiglo je na desetine hiljada zahteva, obavljeno nekoliko stotina razgovora sa onima čije su biografije u startu pokazivale da je u pitanju osoba koja je potencijal. Od svih prijavljenih putem Instagrama, priliku je dobi Stefan Kandić Kendi. Kada prođu prvi krug (razgovor s članovima produkcije), slede razgovori sa psiholozima i psihijatrima, kako bi se dobio kompletan sklop ličnosti.

Po kojim se kriterijumima određuju honorari kandidata, ima li pregovora? Da li vam se dogodilo da ste nekog kandidata precenili ili preplatili?

– Honorari su poslovna tajna, a to je definisano ugovorom i na to pitanje ne smemo odgovoriti.

Jeste li morali sa nekim od kandidata da rešavate nesuglasice na sudu?

– Svaki kandidat koji je diskvalifikovan snosi posledice određene ugovorom, a to je da ima pravo da potražuje odštetu u iznosu od 50.000 evra.

Koliko je potrebno investirati za početak nekog rijalitija koji su popularni kao oni u vašoj produkciji?

– „Zadruga 3“ je jedan od najzahtevnijih i najkompleksnijih rijaliti formata u svetu, o čemu svedoče i brojna međunarodna priznanja. U „Zadrugu“ je do sada uloženo oko 20 miliona evra.

Budući da se program emituje 24 sata dnevno, ima li cenzure?

– Cenzura ne postoji, jer kao što ste naveli, program se emituje 24 sata bez prestanka i to na nekoliko strimova.

Kako su se s godinama menjale sigurnosne mere unutar Imaginarijuma?

– Sigurnosne mere su od početka bile na visokom nivou. Pored zdravstvene zaštite učesnika, kojima su lekari dostupni 24 sata, sigurnosne mere su nešto o čemu se strogo vodi računa. Pored osiguranja, koje je na imanju prisutno 24 sata, „Zadruga“ je građena po najvišim standardima i ona je, zapravo, mali grad s kompletnom infrastrukturom.

Koliko, ako se to može grubo proceniti, vas kao produkciju košta „stvaranje“ rijaliti zvezde?

– Dovoljno je reći da televiziju sat vremena rijalitija košta između šest i deset hiljada evra.

Koliko ljudi radi na nekom rijalitiju, koliko kamera je tu uključeno, koliko snimatelja, koliko ljudi u režiji…?

– Zadrugu pokriva 150 kamera, tri spider sistema i osam dronova. U tri smene „Zadrugu“ u svakom momentu „pokriva“ po 150 zaposlenih.

Prema vašim iskustvima prijavljenih kandidata, u kolikoj se meri razlikuju kandidati i po čemu, koji žele ući u rijaliti poput „Zadruge“, a po čemu oni koji se prijavljuju po pevačkim takmičenjima?

– Razlika je minimalna. I jedni i drugi žele pobedu i reklamu.

Prema vašim iskustvima, koliki je rok trajanja rijaliti zvezda, koji je njihov benefit nakon učestvovanja u vašim TV formatima?

– Svedoci smo da nijedna kampanja nema takav efekt kao učestvovanje u „Zadruzi“. Svi koji su izašli iz nje višestruko su finansijski profitirali. Njihov rok trajanja zavisi od njih samih, ali svedoci smo da su jedne od najvećih regionalnih zvezda, upravo učesnici „Zadruge 1“. Od tada je prošlo skoro tri godine.

Izvor: 24sata.hr

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.